Thursday, February 14, 2013

Tahun Baru Dengan Ahli Baru


Assalamualaikum semua..betul2 bersawang plus berhabuk da blog aku ni..dibiarkan tanpa kata2..ceewaah..Macam ade je yg bace blog aku nih..Aku menghilang sebab cuti bersalin kt kg..alhamdulillah da habis pantang n hari ni baby aku da berumur 62 hari..sok nk p hospital amek result air kencing n darah sebab jaundice more than 2 weeks(hari ke 24 baru jaundice ny turun ke bacaan 7.4).. Da ke laut lak aku..Nak cite sket..ak selamat bersalin baby boy kol 7.14 pagi kt Hospital Sg Buloh pada 15 Disember 2012..bersalin kali ni aku pecah air ketuban..waktu pecah air ketuban tu dalam kol 1 camtu..neves sebab xtau cmne air ketuban tu..yg aku perasa macam kencing dalam keadaan x sedar..Macam2 dugaan tunggu nk bersalin..graf CTG x ok la..bby da mkn taik la..hampir2 nk ceaser..alhamdulillah bersalin normal jugak kali ni..baby yg dilahirkan seberat 3.6kg..n diberi nama Wan Emir Furqan..jom tgk baby..



Ummi bby pn nk enterprem..hehe



wajah terkini..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...